Skip to main content

نرم افزار راهکار کلار نرم افزاری بومی و یکپارچه بمنظور مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت ها و سازمان ها می باشد.

نرم افزار راهکار کلار یک نرم افزار تحت وب در ساده‌ترین محیط کاربری با ظاهری بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. این نرم‌افزار برای شرکت ها و سازمان ها امکان مدیریت فعالیت در بخش های بازاریابی ، فروش ، خدمات پس از فروش ، تعمیرات ، خرید داخلی ، خرید خارجی و انبار را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند.

نرم افزار راهکار کلار با ارائه فرآیند های کاری مناسب و بومی به سازمان شما در حفظ مشتریان، جذب مشتری جدید، افزایش فروش،  و ارائه خدمات پس از فروش بهتر ، کمک می کند.

مشتریان ما همواره یکپارچگی در مدیریت فعالیت سازمانی خود را مهم ترین دلیل انتخاب نرم افزار راهکار کلار می دانند. راهکار کلار با ابزارها و ماژول های مختلف، مدیران سازمان را قادر می سازد تا فرآیندهای متنوع کاری را بصورت الکترونیک تعریف نموده و کنترل نمایند.

از ویژگی های منحصر به فرد راهکار کلار ، آسانی کاربری توسط کاربران است. این موضوع از مهمترین مزایای رقابتی نرم افزار راهکار کلار می باشد. تجربه مشتریان ما در فرآیندهای استقرار، آموزش و پشتیبانی، گواه این مطلب می باشد.

همچنین با توجه به اهمیت و نقش داده های سازمانی در تصمیم گیری های اساسی و توسعه کسب و کار ، نرم افزار راهکار کلار دارای قابلیت های منحصر بفرد در ارائه گزارشات آماری و نموداری و متناسب با نیازهای مدیران و کارشناسان می باشد.